Contact
Menu

Gemelde schade direct verhalen

17 juli 2018

Schade melden voortaan nóg eenvoudiger

Wij regelen het schadetraject van A tot Z

Maar liefst 95% van alle schade aan objecten in de buitenruimte, veroorzaakt met- of door een motorvoertuig, zijn verhaalbaar. Ook wanneer de schadeveroorzaker niet bekend is. Het loont dus absoluut voor gemeenten om schade aan openbare verlichting, verkeersregelinstallaties, groen, verkeersborden, wegen, bruggen en verontreinigingsincidenten te verhalen.

Houd er rekening mee dat het verhalen van schade een complex en tijdrovend proces is. Om de schadematerie goed te kunnen doorgronden, dien je te beschikken over de nodige technische en juridische inhoudelijke kennis. Het is onze taak als schadespecialist om onze opdrachtgevers in het volledige schadeproces te ontzorgen en met succes schade te verhalen. 

Alles in één systeem, wel zo makkelijk!

Wij maken het onze opdrachtgevers graag zo eenvoudig mogelijk. Daarom zijn wij onlangs een samenwerking aangegaan met Melddesk, een meldingsmanagementsysteem voor het registreren en afhandelen van meldingen en klachten van burgers en bedrijven in de openbare ruimte. Melddesk is een meldingsmanagementsysteem van Beheervisie en zij zijn actief binnen diverse gemeenten. Via Melddesk kunnen de schade meldingen direct en eenvoudig doorgezet worden aan NODR. Alles in één systeem. Wel zo makkelijk!  

Met één klik zet u de schademelding door aan NODR

Schademeldingen eenvoudig beheren, direct afhandelen en razendsnel verhalen. Dankzij de koppeling tussen Melddesk en applicatie van NODR kan dat nu allemaal in één systeem. Melddesk automatiseert en structureert het proces van meldingen over schade aan objecten in de openbare ruimte. Door de koppeling kan er van een schademelding nu automatisch een dossier voor het verhalen van schade worden aangemaakt. met één klik zet u het dossier door aan NODR. NODR verhaalt de herstel- en/of schoonmaakkosten voor u. Dat scheelt u tijd, en levert u als beheerder van de openbare ruimte geld op.

Hoe werkt het?

Burgers melden in MeldDesk een defecte lantaarnpaal, een omvergereden verkeersbord of anderszins. Deze meldingen bevatten een omschrijving, een straatnaam en een foto van de schade. Via MeldDesk ontvangt de verantwoordelijke buitendienstmedewerker een oproep om de schade te herstellen.Hij of zij stuurt het schadedossier in MeldDesk eenvoudig door naar NODR. Zij zijn daarmee direct op de hoogte van alle details en gaan meteen aan de slag om te schade te verhalen op de veroorzaker.

Optimale aanpak schadeverhaalproces

Dankzij deze bijzondere samenwerking vergroten wij onze slagkracht. Beheervisie beschikt over het juiste meldingsmanagementsysteem Melddesk en wij hebben alle technische en juridische kennis in huis. Kortom: samen dragen wij zorg voor het gehele schademelding en -verhaaltraject. Wel zo makkelijk! 

Leaflet

Meer weten over onze samenwerking met Melddesk of wat wij voor uw gemeente kunnen betekenen? Download de leaflet met alle voordelen op een rij en voor meer informatie. Of neem vrijblijvend contact op met onze Commercieel Manager, Jacquelien Kok (06-52527657).  

Schadeverhaal loont: tijdwinst, inkomsten, eenvoudig gemeld , correct verhaald