Welkom gemeente Voorschoten en Wassenaar als nieuwe klant

17 maart 2017

De spannende ontknoping van Wie is Teun! Teun(tje) is de blonde jongedame in het midden van de foto. 

Teuntje is accountmanager bij NODR en is de vaste contactpersoon voor onze nieuwe relatie Werkorganisatie Duivenvoorde (ambtelijke samenwerkingsorganisatie van gemeente Wassenaar en gemeente Voorschoten). Bij NODR heeft u één vast contactpersoon waar u altijd op kan bouwen en met al uw vragen terecht kunt. Maar wat is het gezicht van uw vaste contactpersoon? De accountmanager komt bij uw organisatie langs en maakt kennis met alle betrokkenen die schades (gaan) melden. Op deze foto staat Teuntje met de buitendienstmedewerkers van Werkorganisatie Duivenvoorde. Ze heeft net aan de buitendienst een presentatie gegeven over wie zij is en wat zij voor de organisatie gaat betekenen.

Wat waren de 5 tips van Teuntje aan de buitendienst?

1- Maak eerst foto's en begin dan met de herstelwerkzaamheden van de schade.
2- Maak minimaal 3 goede foto's. 1 foto met het beschadigde object en zijn omgeving, 1 foto waar het hele beschadigde object op staat en                   minimaal 1 detailfoto van de beschadiging zelf.
3- Let op bewijsmateriaal als (verf)krassen, deuken op bumperhoogte en bandensporen.
4- Spaar geen schades op maar, meld ze direct als ze bij u bekend zijn. Dan kan NODR direct met het buurtonderzoek beginnen en is de kans dat       inwoners zich de schade kunnen herinneren of informatie kunnen geven groter.
5- Gebruik de NODR app om de schade te melden.

Maar hoe gaat Teuntje alle gemelde schades en verschillen schadesoorten (van groenschade, schade aan borden en wegen tot schade aan openbare verlichting) in de gaten houden die de buitendienstmedewerkers gaan melden? Het antwoord hierop is het geavanceerde administratiesysteem dat NODR hiervoor gebruikt. Alle schades en de status van iedere schade wordt exact bijgehouden in dit systeem. Als de buitendienstmedewerkers ook nog gebruik gaat maken van onze schademeldings-app ontvangt Teuntje hierin direct de benodigde gegevens. Zo worden de administratieve processen die uitgevoerd moet worden per schade minder foutgevoelig en efficiënter. U hoeft zeer weinig te doen, alleen de schade melden met de app. Deze administratieve dienstverlening gecombineerd met de juridische- en specialistische kennis per schadesoort van uw accountmanager staan borg voor een structurele meerwaarde voor het verhalen van uw schades.

Op naar een goede en leuke samenwerking tussen de Werkorganisatie Duivenvoorde en Teuntje!