Met elkaar in verbinding zowel persoonlijk als online

27 september 2023

Persoonlijke service en digitalisering zijn belangrijke thema’s bij NODR. Daar waar de ene klant grote waarde hecht aan persoonlijk contact met onze experts, geeft de andere klant juist de voorkeur aan digitaal samenwerken.

Slim online samenwerken, goed geregeld!

Digitaal samenwerken is niet meer weg te denken in het bedrijfsleven. Deze manier van werken zorgt voor meer flexibiliteit en efficiency, ook bij NODR. Onze website is een van onze online tools die hieraan bijdraagt. De website bevat alle relevante en praktische informatie over NODR, alsook nieuwsberichten en informatieve artikelen.

Omdat we het onze klanten graag makkelijker maken, hebben we onze website onder de loep genomen en gebruiksvriendelijker gemaakt. Het resultaat? Een vertrouwd design met een aantal nieuwe handige functionaliteiten!

24/7 Online support

Via onze website kun je snel en eenvoudig een offerte aanvragen, een presentatie op locatie aanvragen en de schadechecker raadplegen.

  1. Aanvragen offerte
    Wilt u weten hoe het verhalen van schades en afhandelen van WA-claims efficiënter kan? Op onze website vraagt u gemakkelijk een offerte aan.
  2. Presentaties
    Ook het plannen van een presentatie op locatie, waarin onze medewerkers vertellen over het gebruik van onze schade app, en hoe een juiste schademelding tot stand komt, is online aan te vragen.
  3. Vernieuwde schadechecker
    Ontdek het schadepotentieel van uw gemeente. Start de schadechecker en krijg meteen een indicatie wat NODR voor u kan verhalen.
  4. NODR Online Dashboard
    Het NODR Online Dashboard (Mijn NODR) voor klanten is onlangs verbeterd op basis van feedback uit ons klanttevredenheidsonderzoek van 2022. Zo hebben wij in het online dashboard een apart tabblad ‘nog te ontvangen kostenopgaaf’ toegevoegd, waardoor voortaan in één oogopslag duidelijk is welke dossiers een kostenopgave voor de vaststelling van de schadeomvang vereisen. Ook kun je in het vervolg zelf kostenopgaven uploaden.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van hoe we onze fysieke dienstverlening vertalen naar een 24/7 online service. Bij NODR staan we altijd klaar om u te ontzorgen, waar en wanneer u ons nodig heeft!

NODR biedt ‘best of both worlds’: persoonlijke service én handige digitale tools.

Henk Lorsé, Accountmanager
Lees meer