App je schade!

Alles in één app. Van schademelding tot de verhaalgegevens. Wel zo handig!

Schadezaken regelt u altijd en overal, makkelijk en snel, met de NODR schade app!

Kent u de app van NODR al?

De NODR schade app maakt het melden van een schade erg gemakkelijk. Waar u ook bent. Wij weten dat het melden van een schade aan objecten in de buitenruimte zo snel mogelijk dient te gebeuren voor een adequate afhandeling. Vandaar dat wij u hierbij graag een handje helpen.

Met de NODR app kunt u direct ter plaatse melding doen van een schade. Hoe? Open de app, vul de gevraagde gegevens in en verzend de schade vervolgens via de meldknop. Na melding van de schade ontvangt u meteen een ontvangstbevestiging. Wij gaan vervolgens verder aan de slag met de schade.

Informatie direct binnen handbereik

Met de NODR schade app heeft u alle relevante realtime schade-informatie direct bij de hand. In uw persoonlijke dashboard vindt u een kant-en-klaar overzicht van het aantal gemelde schades, de bijbehorende status en het (tot dusver) verhaalde schadebedrag. U kunt onze app op elk gewenst moment raadplegen.

Voordelen

  • Op locatie schade melden
  • Informatie direct bij de hand
  • 24/7 real time inzicht
  • Persoonlijke dashboard
  • Ontvangt bericht over het verhaalde schadebedrag
  • Makkelijk, eenvoudig en snel
  • Altijd goed voorbereid op pad


Ook profiteren van het gemak van de NODR schade app?

Bent u al bij ons bekend? Open de app op uw mobiele device en log in met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord van het NODR klantportaal. Heeft u nog geen wachtwoord? Neem contact met ons op via telefoon 020 – 379 00 73 of e-mail info@nodr.nl en vraag een wachtwoord aan.

Aan de slag met de NODR schade app voor IOS en Android

U gaat aan de slag met onze handige GRATIS schade app. Ga naar de App store (IOS) of Play store (Android) voor het downloaden van onze app.

Belangrijke tips voor (eerste) gebruik:

  • De eerste keer dat u de App gebruikt, dient u uw profiel aan te maken. Dit houdt in dat u eenmalig uw naam en emailadres invult bij instellingen.
  • Wanneer u uw schades wilt inzien en volgen, dient u eenmalig in te loggen via de App. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord van het NODR klantportaal. Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Via de App kunt u een nieuw wachtwoord of nieuwe gebruikersnaam aanvragen.
  • U blijft automatisch 90 dagen ingelogd. Daarna moet u uit veiligheidsoverwegingen opnieuw inloggen.
  • Bij het melden van een schade kunt u alle foto’s in één keer selecteren en toevoegen.
  • Bij het melden van een schade kunt u kiezen of u de melding naar NODR wilt versturen of dat u de melding enkel wilt bewaren. Kiest u enkel voor bewaren? De melding wordt bij concepten opgeslagen. U kunt de melding later alsnog versturen naar NODR.
  • Als een schade bij NODR in behandeling is, kunt u via de App foto’s en schadegegevens naar NODR versturen via mijn schades. Open het schadedossier en selecteer ‘verstuur extra gegevens”. De medewerker van NODR krijgt vervolgens een melding dat extra gegevens ontvangen zijn in het schadedossier.
  • Het is uitsluitend mogelijk om foto’s toe te voegen via de App. Het is niet mogelijk om een pdf document toe te voegen. Tip! Maak een foto van een factuur of productieverantwoording.
  • Op het dashboard ziet u de schades (aantallen en bedragen) die u het huidige jaar en het voorgaande jaar heeft gemeld.

Handleiding NODR Schade App

Met de handleiding kunt u simpel van start met de GRATIS NODR schade app. Wij leggen u stapsgewijs uit hoe u onze app kunt downloaden en gebruiken. Handleiding Nodr Schade App

Uiteraard kunt u ons ook bellen (020 – 379 00 73) wanneer u het prettiger vindt om samen de benodigde stappen te doorlopen en om persoonlijk uitleg te krijgen over de werking en functionaliteiten van onze app.

Met de NODR schade app op zak, ga je altijd goed voorbereid op pad!

Vragen? Neem contact op via telefoon 020 – 379 00 73 of e-mail info@nodr.nl. Wij helpen u graag verder!