Contact
Menu

NODR schadeapp vernieuwd

22 augustus 2018

NODR heeft een vernieuwde app. De nieuwe versie is beschikbaar.

De nieuwe versie van de NODR Schade App is beschikbaar. Alles in één app. Van schademelding tot de verhaalgegevens. Wel zo handig!

Wat zijn de belangrijkste wijzigingen:

  • U kunt nog makkelijker en sneller een schade melden
  • U krijgt bericht als uw schade succesvol is verhaald
  • U kunt extra gegevens (later) toevoegen aan uw schade melding
  • U heeft een eigen dashboard! Real time inzicht in het aantal gemelde schades, de status en hoeveel er al aan schade inkomsten is verhaald

Dashboard
Uw persoonlijke real time dashboard met alle relevante schade-informatie in één oogopslag. Hoe geweldig is dat! Dit is nu mogelijk in de geoptimaliseerde vernieuwde app. In je persoonlijke dashboard heb je snel en kant en klaar overzicht van het totaal aantal gemelde schades, wat de status ervan is en het bedrag wat er al aan schades is verhaald.

Wilt u gebruik maken van uw persoonlijke dashboard? U kunt dan inloggen onder het item 'persoonlijk' in de app met uw gebruikersnaam en wachtwoord van het NODR klantportaal. Als u nog geen wachtwoord heeft van het klantportaal kunt u dat aanvragen bij NODR. Aanvraag kan telefonisch via 020 379 00 73 of per mail info@nodr.nl (contact).

Tijd om zelf aan de slag te gaan?
Ga naar de App store (IOS) of Play store (Android) voor het downloaden van de nieuwe versie van de app.

Een paar belangrijke tips voor het (eerste) gebruik:

  • De eerste keer dat u de nieuwe versie gebruik moet u opnieuw uw profiel aanmaken! Dat wil zeggen dat u uw naam en email adres éénmalig invult bij instellingen.
  • Als u uw schades wilt inzien en volgen dan dient u éénmalig in te loggen op de App. U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord van het NODR klantportaal. Als u deze niet (meer) heeft kunt u in de App een nieuwe aanvragen.
  • U blijft automatisch 90 dagen ingelogd. Daarna moet u uit veiligheidsoverwegingen opnieuw inloggen.
  • Bij het melden kunt u alle foto’s in één keer selecteren en toevoegen.
  • Bij het melden kunt u kiezen of u de melding naar NODR wilt versturen of dat u de melding alleen wilt bewaren. De melding wordt dan bij concepten bewaard. U kunt de melding later alsnog versturen.
  • Als een schade bij NODR in behandeling is kunt u via de App foto’s en gegevens (bijvoorbeeld over de kosten, oorzaak of veroorzaker) naar NODR sturen via mijn schades, open het schadedossier en kies ‘verstuur extra gegevens”. De medewerker van NODR krijgt dan een melding dat er extra gegevens ontvangen zijn in dat dossier.
  • Het is alleen mogelijk om documenten (foto’s) toe te voegen via de App. Het is niet mogelijk om een .pdf document toe te voegen. Onze tip is om een foto te maken van een factuur of productieverantwoording en deze dan toe te voegen. Op het dashboard ziet u de schades (aantallen en bedragen) die dit jaar en vorig jaar zijn gemeld.

Handleiding
Voor degene die dat makkelijk vinden hebben wij ook een gebruikersaanwijzing gemaakt waarin precies en per stap beschreven staat wat de handelingen zijn. Handleiding Nodr Schade App
Uiteraard kunt u ons ook bellen om gezamenlijk de benodigde stappen te doorlopen en uitleg te krijgen over de werking en functionaliteiten van de app.

Met de NODR schade app op zak, ga je altijd goed voorbereid op pad!